BUA

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

BUA (Tidligere Aktiviteter og Utstyr) har som mål å samle alle lokale utlånsordninger for sportsutstyr til barn- og unge innunder en nasjonal ordning som fjerner smertepunkter som utilgjengelighet, stigmatisering rundt å ikke eie utstyr selv, dårlig og gammelt utstyr og liten synlighet.

Det er opprettet et team på fem konsulenter som representerer ulike displiner innen markedsføring. En forretningsutvikler, en markedsanalytiker, en designer, en brand manager og en innholdsutvikler skal sammen, men med ulikt ansvarsnivå i de ulike fasene av prosjektet, gjennomføre tre ulike leveranser.

Den første fasen ble redefinert etter at Prosperas team så at ytterligere kartlegging måtte til for å kunne gjennomføre organisasjonens ønske om å utvikle et tydelig og nasjonalt brand for utlånsordningene.

Prospera har kartlegt målgrupper, fasiliterte utvikling av nytt navn og brand, med tilhørende designbrief, kommunikasjonsplan og presseplan. Prosperas prosjektleder koblet også Aktiviteter og utstyr eksklusivt opp med et designerkollektiv av studenter for videre utforming av visuell profil.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail